۱ مهر ۱۴۰۳، ۱۵:۴۱

امام جمعه شاهرود:

درس‌ها و عبرت‌های دفاع مقدس بازخوانی شود

درس‌ها و عبرت‌های دفاع مقدس بازخوانی شود

شاهرود- امام جمعه شاهرود با بیان اینکه دوران دفاع مقدس سرمایه گرانقدر ایران اسلامی است، گفت: بازخوانی خاطرات، درس‌ها و عبرت‌های دوران دفاع مقدس ضرورت دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عباس امینی ظهر یکشنبه در دیدار با فرماندهان و جمعی از پرسنل ارتش، سپاه و نیروهای مسلح شهرستان شاهرود به میزبانی حسینیه امام خمینی (ره) دفتر امام جمعه شاهرود بیان کرد: دفاع مقدس گنجینه گران بهایی برای ما است که باید قدردان آن باشیم.

وی با بیان اینکه بازخوانی خاطرات و درس‌ها و عبرت‌های دوران دفاع مقدس ضرورت دارد، افزود: باید از پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس و ایثارگران شهرستان برای تبیین اهمیت دفاع مقدس و اتفاقات و درس‌های آن بهره برد.

امام جمعه شاهرود با بیان اینکه وحدت یکی از مهمترین درس‌هایی است که دفاع مقدس به ما می‌دهد، ابراز کرد: دفاع مقدس یک رزمایش وحدت در بین مردم ایران اسلامی بود.

امینی با بیان اینکه باید از دفاع مقدس بیاموزیم که هر وقت وحدت داشته باشیم، بر دشمنان پیروز هستیم، تاکید کرد: وحدت بین مردم و نیروهای مسلح بود که توانست ملت بزرگوار ایران اسلامی را در دوران دفاع مقدس پیروز کند.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) فرمودند دوران دفاع مقدس دوران عزت و استقلال ما بود، افزود: امروز هم شاهد برکات اتحاد نیروهای مسلح در کشورمان هستیم.

امام جمعه شاهرود خواستار تبیین مبانی ارزشمند دفاع مقدس از سوی فعالان فرهنگی برای انتقال به نسل جوان جامعه شد و گفت: از زبان هنر می‌توان به خوبی در این زمینه بهره گیری کرد.

کد خبر 6232813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha